DOLAR 46,5204 0.02%
EURO 53,0411 0.32%
ALTIN 6.031,130,85
BITCOIN %
İstanbul
°

02:00

İMSAK'A KALAN SÜRE

sponsor reklam
Bir bebek yoğun bakımlık olmuştu: Sağlık Bakanlığı’ndan K vitamini uyarısı
93 okunma

Bir bebek yoğun bakımlık olmuştu: Sağlık Bakanlığı’ndan K vitamini uyarısı

ABONE OL
1 Şubat 2025 20:58
Bir bebek yoğun bakımlık olmuştu: Sağlık Bakanlığı’ndan K vitamini uyarısı
0

BEĞENDİM

ABONE OL

Bir bebek yoğun bakımlık olmuştu: Sağlık Bakanlığı'ndan K vitamini uyarısı

Ankara’da bir bebeğe doğar doğmaz yapılması gereken K vitamini uygulamasının aile tarafından reddedilmesi üzerine yapılamadı. Bebek yoğun bakımda yaşam mücadelesi veriyor. Haberin gündem olmasının ardından Sağlık Bakanlığı’ndan da K vitamini uygulamasına yönelik uyarı geldi. 

Ankara’da Etlik Şehir Hastanesi’nde iki aylık bir bebek entübe edildi. Sağlık Bakanlığı K vitamini uygulamasına ilişkin olarak, “K vitamini uygulaması yenidoğana, doğumdan hemen sonra veya ilk birkaç saat içinde yapılan bir sağlık uygulamasıdır. K vitamini, kanın pıhtılaşması için gereken bazı proteinlerin sentezinde rol oynar. Bu nedenle K vitamini bebeklerin sağlığı için kritik öneme sahiptir.” ifadesini kullandı. 

Bakanlıktan yapılan açıklamada şunlar kaydedildi: 

-K vitamini uygulaması, vitamin eksikliğinden kaynaklanabilecek kanama riskini azaltmak amacıyla yapılır.

-Yenidoğanlarda K vitamini eksikliği ‘yenidoğan kanaması’ adı verilen sağlık sorununa neden olabilir. Bu durumda, özellikle beyinde ve diğer iç organlarda kanama riski yüksektir.

Bu habere emoji ile tepki verKızgınBayıldımHahahaBeğendimMuhteşemÜzgünİnanılmaz

Haber Kaynak : SOZCU.COM.TR

“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”

En az 10 karakter gerekli


HIZLI YORUM YAP