
Taraftarların heyecanla beklediği Galatasaray – Fenerbahçe karşılaşması golsüz sona erdi.
Derbinin hakemi Slavko Vincic’in 10 bin euro ücret alacağı belirtildi. Sloven hakem, ayrıca günlük 800 euro harcırah aldı.
DERBİDE 9 SARI KART GÖSTERDİ
Sloven hakem Slavko Vincic, Galatasaray ve Fenerbahçe’nin karşılaştığı maçta 9 sarı kart gösterdi.
Bu kartların 5 tanesin Galatasaraylı oyuncular, 2 tanesini ise Fenerbahçeli futbolcular gördü. 1’er sarı kart ise kulübedeki idari menajerlere çıktı.

Ercan Ertan
Muhabir
Haber Kaynak : ENSONHABER.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Diabate’ye Trabzonspor yönetiminden kesik! .
1045 kez okundu
2
Galatasaray’ın kalan maçları (Süper Lig 2024-2025 sezonu)
884 kez okundu
3
Galatasaray’dan hakem kararına tepki
848 kez okundu
4
Fenerbahçe’nin kalan maçları (Süper Lig 2024-2025 sezonu)
846 kez okundu
5
Milli takımda sakatlanan Dzeko’nun son durumu belli oldu
731 kez okundu